Allum och Jesscia & Lisa ♥♥

Heeej, alla underbara... ♥


Ganska länge sen nu ♥

Igår sov jessica och lisa över hós mig :D as kul hade vi :D ♥
Vi gick och la oss kl.02.15 tp, hehe ♥

Kl.12.16 tog vi tåget till allum :D:D ♥
Vi åt på max :D ♥
Jag och Lisa fick en shock (stav..)
Vi satt och åt hamburgare och sånt... sen kommer jessan med en sallad x)

Hehe ♥♥ xD

Jag köpte inget, men innan vi kom dit så fick jag..........................


En ONE PIECE !!!!!!! ♥♥♥¨


Mamma köpte den på nätet.....


Den ser ut så här: Ena sidan e ill rosa med lila arm : andra sidan e lila med ill rosa arm :D ♥


As nice :D ♥


Får den tp om kanske några dar eller ngt vet ej :D ♥


//// Tiildaah ♥♥♥








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]