sorry!!!! :(

heej, har saknat er, ♥



Men asså jag har nt orkat blogga , det e ju sommarlov :))) ♥
men nu hade jag inget för mig.... ♥

Idag ska jag hjälpa mamma att jobba :)♥
Hon e själv :/


Jag har bestämt mig för att varje sommarlov tp , kanske ,
ha ett uppeholl (stav...) och sen börja när skolan börjar, men asså ,,,,
kanske bara blogga en gång i veckan , om jag nt e på semester :)) ♥


så vi ses när skolan börjar kanske ,, om nt innan ♥



bild :) ♥♥♥





ojj kunde inte rotera :( ♥



äähhh puzz / tiildisa <33

I L E N I A♥

Komentera och läs bloggen snygging!♥

www.ilenia.blogg.se <3

2011-08-09 | 23:32:43 | http://ilenia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]