kompisaaaaar ♥

hej :)


idag har jag varit, med kompisar!!!! ♥
vi har haft roligast! ♥
ttp lekte eller vad man säger med min one piece! ♥♥

och så spelade man MIX MAX ♥

ah, men idag så var jag ju i skolan :/
det e slöjd så, ganska rroligt !!!!! ♥

nu kollar jag på: vad blir det för mat...
assså, guuuuuud !!!!! han skär i en sån där ttp platt fisk eller nåt,
vet nt vad det är.... har musik så lyssnar nt :S

dumma soool!!!!!!!

fattade nt att jag sa det, men asså det lyser igenom fönstret, ser tttp inge...
nu tänker ni tp, men hallå dra ner!!!!
men asså, är i vardagsrummet , och så orkar jag nt....


bild på meeeeeeh!!!!!! ♥




haha en till.....





hehe, oseriös !!!! (stav..)


pözz// tiildaah ♥

Kissies

Jätte fin blogg du har! Jag gillar den! Bra jobba med headern! Har komenterat någon annan blogg som leddes av en liten tjej! med blont hår rosa design! Bra jobbat Tilda!

2011-04-09 | 10:22:39 | http://kissies.se
tiildaahs

Tack kissie !!!

2011-04-17 | 09:47:11 |
Nån du vet vem <3

Gölleplutt<3

2011-05-01 | 15:52:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]