Dålig uppdatering :/

heej alla sötisar! ♥♥

Förlåt för dålig uppdatering, men har nt orkat ! ;/

Nu är jag med min kompis / älskling ♥♥
vi sitter ttp och sjunger lite ´såhär 8D x'''''''''''d

och har precis ätit, skrattat och haft riktigt kul....

hahahahahahahaha............

Lukas med k , lucas med c lukkas med kk , luccas med cc, luckas med ck , luckkas med ckk , lucckas med cck ... haahahaha, det finns fler namn ! ♥

ooooh, det var så kul, att jag dog,,
hon skulle ha tio barn , med sånna namn medd cc kk, och sånt !!! x''''''''''''''d

orkar nt blogga mer......

pözz // tiildaah ♥♥

elinn

Fin blogg :D <3

2011-04-26 | 18:48:14 | http://eliinhh.blogg.se/
Tilda

Taaaack :)))))

2011-08-05 | 11:23:28 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: [Fyll i ditt namn]
»Ålder: [Fyll i din ålder]

»Om mig: [Här kan du skriva lite kort om dig själv]